12 juni 2017

Sotning med Kat von D

Ytterligare en sminkning från förra veckan. Ligger lite efter. Det här är från i fredags. Sotningar är en av mina favoriter och så klart knalliga glada sminkningar. Det har jag alltid gillat. 

Men för nu, en sotning...




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Längs brynet ovan globlinjen: Single Eyeshadow Worn Ballerina från Kicks.
Över rörliga delen av locket: Devotion från Kat von D/Too Faced Better Together paletten.
Under ögat: Lightyear från Urban Decays Moondust paletten med glittereyeliner Heavy Metal Spandex från Urban Decay ovanpå.
Dutt i inre vrån: blå skugga från Make Up Stores Microshadow Trio Flash Sparkling.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.




Läpphybrid: Dragon från House of Beauty.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Devotee från Nars True Story Palette.
Blush: blandning av Outlaw och Unwritten från Nars True Storey Palette.




Mera kommer i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...