15 januari 2017

Say It Isn´t So - MAC

Ny skugga från MAC har legat och väntat. Testade den i morse. Som vanligt blir jag alltid besviken på glittriga skuggor som glittrar som attan när man testar på handen, men det dör fullständigt när man lägger det på ögonlocket. Den här skuggan är otroligt glittrande och fin asken men som sagt, inte lika glittrig på ögat. 

Oh well,fin skugga är det hur som helst. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Buttercup från Make Up Revolutions Unicorns Unite palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Special från samma palett.
Mitt på locket: Dazzleshadow Say It Isn´t So från MAC.
Yttre vrån: Believe (lila) samt en dutt History (svart) från samma palett som ovan.
Under ögat: penna Purple från Wet n Wild med Believe ovanpå. 
Eyeliner: Creme Gel Eyeliner No Shame från Coloupop Cosmetics.
Mascara: Big and Curvy från The Body Shop.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Tea Rose från Milani.




Amore Mattalics Lip Creme 07 Automattic Touch från Milani.





De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...