17 januari 2017

Golden Eye - IsaDora

Mitt smink från igår... inget särskilt med det och mina bryn blev en katastrof, som jag inte ens såg förrän jag tittade på bilderna. Ja ja, spelar ingen roll om hundra år.

Idag har varit sminkfritt, ledig dag. Har varit så himla trött, men jag tog mig samman till slut och ägnade mig lite åt städning här hemma. 




Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Under brynbenet: Cocunut Shake från Loreal.
Längs brynbenet: Caress från Viva la Divas Mauve Me and More palett.
Över rörliga delen av locket: mittenskuggan i IsaDoras Golden Eye palett, med den guldskimriga top coat skuggan ovanpå.
Dutt i inre vrån: guldig skugga från samma palett.
Eyeliner: Creme Gel Liner No Shame från Colourpop Cosmetics.
Mascara: Big and Curvy Mascara från The Body Shop.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Blush: Sin från Nars.



Läppstift: Freidas Nude från Loral.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...