24 september 2024

The Star Palette - MadWitch Cosmetis

I gårkväll efter jobbet var jag hemma och hälsade på en kollega, vi var tre stycken tjejor som träffades och hade lite mys, äta och umgås. Så jag hann ju inte med att lägga upp nåt här så klart. Kom hem sent. Men jag använde i alla fall min kompis Steph's palett.




The Star Palette från MadWitch Cosmetics.






Primer: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Inspiration samt Strength.
Yttre vrån: Good Health.
Över rörliga delen av ögonlocket: Spirituality.
Under ögat: Calmness.
Highlight i inre vrån: Healing.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: The Berries Velvety Matte Lipstick Drama Queen från Juvia's Place.



Primer: Jelly Grip Hydrating Primer från Beauty Bay.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundation F3 från Makeup Revolution.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Silky Smooth Bronzer från MCoBeauty.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Highlighter Palette.
Blush: från MadWitch Cosmetics Scorpio Hot Blush Palette.
Setting spray: Hyaluronic Fix Hydrating Fixing Spray från Makeup Revolution.



Ses i morrn!


Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...