22 juli 2024

The Reckless Palette - Saints Angels Sinners x Calvin Brockinton

Så, första riktiga semesterdagen. Jag hade en tid på förmiddan för att göra mammografi, så åkte in till Uppsala för att få det gjort. Både gubben och dotterns kille glömde sina tröjor på festen vi var på i lördags efter mammografi åkte vi och hämtade dem. Gubben hade dessutom tappat sitt betalkort när vi tankade bilen i söndags på en obemannad bensinstation och någon hade hittat det och ringt upp honom (så himla snällt) så vi åkte till den personen och hämtade kortet. Så lite småärenden på förmiddan och vi var inte hemma förrän framåt ett tiden idag. Jag var så trött att jag var tvungen att lägga mig och ta en tupplur.

Tja och sen fick det väl bli en look då... fortfarande trött, orkade inte göra nåt annat.




The Reckless Palette från Saints Angels Sinners x Calvin Brockinton.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen och ut mot brynbenet: Bent Not Broken och Will to Live.
Yttre vrån: Never Hold Back.
Mitt på ögonlocket: Unimaginable.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Dare to Dream.
Under ögat: Gut Feeling.
Highlight i inre vrån: Now or Never.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It palette.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Lip Clay Terra från Kaleidos.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Highlight: Multichrome Discolighter Studio 54 Disco Nights från Nomad Cosmetics.
Blush: Liquid Blush nr 05 från Saints Angels Sinners.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...