06 oktober 2024

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska försöka göra looker enligt bilderna. Kommer upp på kanalen på tisdag.




Keys Beachy & Peachy Palette och Hudson Valley Palette båda från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Hudson paletten.
Längs brynbenet ut mot yttre vrån: Cider House, Fall Festival och Apple Picking.
Mitt på ögonlocket: Corn Maze.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Leaf Peeping.
Yttre vrån: Farm To Table.
Skuggor från Beachy paletten.
Under ögat: Oversize Highway samt Key Lime Time.
Highlight i inre vrån: Undress Your Skin Shimmer Highlighter Ice Sparkle från MUA Makeup Academy.
Eyeliner: Cake It! Liner Obession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: The Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour  1. Dark från Viva la Diva.





Air Matte Liquid Lipstick Forest Fairy från Jolie Beauty.



Primer: Poreless Putty Primer från Elf Cosmetics.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Glow + Define Bronzer från 17.
Highlight: Undress Your Skin Shimmer Highlighter Ice Sparkle från MUA Makeup Academy.
Blush: Liquid Blush 02 från Beauty Moon Cosmetrics.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...