24 juli 2024

The Chance Palette - MadWitch Cosmetics

Ännu en dag ute i trädgården. Jag kände mig väldigt trött och sliten efter gårdagens trädgårdsrunda. Tål ju inte så mycket nu för tiden. Men kämpade mig ut i trädgården och fick i alla fall lite rensning gjort. Sen var vi tvungen att åka och handla lite och efter det var jag helt slut. 

Så medans gubben till slut fixade maten så gjorde jag en look. Var ett tag sedan jag använde Steph's palette, the Chance... så nu var det väl dags igen då.





The Chance Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen och upp över brynbenet: Hope.
I yttre vrån: A Shot.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: The Time Is Now.
Under ögat: Anticipation.
Highlight i inre vrån: Promise.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva Cosmetics.





Lipgloss 40 från Beauty Moon Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Into The Jungle från Catrice The Jungle Book Face Palette.
Highlight: Gammaray från Kvd Beauty's Metal Chrush Highlighter Palette.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.



I morgon åker jag, gubben och brorsan upp till min mamma och hälsar på i sommarstugan. Kommer hem på söndag igen, så inga inlägg här på några dagar. 

Ses nästa vecka!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...