23 juli 2024

Coloursplash Palette - Arttitude Cosmetics

Dags att filma den här veckans Throwback Thursday video. Jag skulle ha åkt till mammas stuga i morgon men av diverse anledningar fick vi skjuta på det till torsdag. Hur som helst så var jag ju tvungen och filma och förbereda så att videon kan gå upp på kanalen på torsdag. Vare sig vi åker i morgon eller på torsdag är jag ju tvungen att förbereda. Så, sagt och gjort, filmade idag. 

Letade fram en palett från Arttitude Cosmetics. Om jag inte minns fel så är det här den första paletten jag köpte från Arttitude. Kommer inte ihåg men det är några år sedan.




Coloursplash Palette från Arttitude Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs globlinjen: Lemon, Candy samt Grape.
Yttre vrån: Midnight.
På ögonlocket: Mint, Moonstone och Rose.
Under ögat: Violet.
Highlight i inre vrån: Moonstone.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppstift: Color Riche 135 Dahlia Insolent från Loreal.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Highlight: Multichrome Pressed Highlighter Dimension från Arttitude Cosmetics.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...