16 juli 2024

The Blessed Palette - Saints Angels Sinners

Dags att ta fram Blessed paletten igen. Jag älskar den, så galet fin. Jag började sent idag så hade gott om tid att göra en look innan jobbet. Tröttare än tåget dock, har kommit in i nån sorts trall där jag vaknar mitt i natten och kan inte somna om. I natt var klockan tjugo i fyra och jag vet inte hur mång timmar jag låg och vred innan jag slumrade in precis innan klockan ringde. Så har det hållit på i flera veckor. Börjar kännas ångestartat att ens lägga sig, för jag vet att jag inte får sova ordentligt. Huvudvärken ligger på lut... som alltid när jag blir övertrött.

Nåja... 




The Blessed Palette - Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Erica.
I globlinjen: Steph.
Yttre vrån: Family.
Mitt på ögonlocket: Tori.
Inre tredjedelen av ögonlocket samt under ögat: Chloe.
Highlight i inre vrån: Marina.
Mascara: 4D Lash Lengthening Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Lipgloss Purple Haze från Saints Angels Sinners.



Bas: Velvet Radiance Face Base från Mii Cosmetics.
Puder: Lock-It Translucent Setting Powder från Kvd Beauty.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Azura Shine från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Night n Right från Made By Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...