17 juli 2024

Saga Of Freja Chapter I Tears Of Freja - Oden's Eye Cosmetics

Dags för veckans Throwback Thursday video. Så har spelat in den här looken för kanalen. Tyckte först att jag var lite nöjd men när jag såg bilderna... näe. Hur som helst dagens look och den kommer på kanalen i morgon.




Saga Of Freja Chapter I Tears Of Freja från Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Amethyst, Red Coral samt Skin.
Yttre vrån: Agate samt en dutt Smut från MAC Cosmetics.
Mitt på ögonlocket: Pink Ice.
Under ögat: Amber.
Highlight i inre vrån: Tears.
Eyeliner: Supercolour Eyeliner nr 110 från Kiko Milano.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





The Berries Lipstick Frenemy från Juvia's Place.



Bas: Multieffect Makeup Primer från Zeesea.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: Liquid Blush 05 från Saints Angels Sinners.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...