19 juli 2024

Nomad Cosmetics

Så kom sista arbetsdagen inför semestern. Så jäkla skönt! Inte för att jag har jobbat ihjäl mig den här sommaren, har ju precis varit hemma och varit sjuk i fem veckor... jobbat en vecka och nu semeste. Lika skönt ändå.

Fick bli ett par av mina paletter från Nomad igen. Favoriter...



Monteverde Cloud Forest och Keys Beachy & Peachy från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Monteverde paletten.
I globlinjen: Passiflora, Jaguar och Toucan.
Yttre vrån: Glass Wings.
Mitt på ögonlocket: Wildlife Wonderland.
Skuggor från Keys paletten.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Conch Republic.
Under ögat: Rum Runner.
Highlight i inre vrån: Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Glitter på brynbenet ut mot yttre vrån: Chrome Cream Flakes Esmeralda från Beauty Moon Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Millebaci Long Lasting Lip Color nr 11 från Nouba.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer och highlight: Manly Beach och Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Palette.




I morgon ska vi faktiskt på fest. Vet inte när det hände sist. Så jag kommer inte göra nåt inlägg här i morgon. Vi hörs på söndag!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Idag har jag filmat en kollabvideo. Jag har en kollab med en kvinna från USA, Gloria. Vi har skickat varandra en varsin höstig bild och ska ...