11 juli 2024

Keys Beachy & Peachy Palette - Nomad Cosmetics

För ett tag sedan fick jag en förfrågan från en av mina prenumeranter på min YT kanal om jag kunde visa vilka borstar jag använder. Så klart kunde jag det. Så jag har filmat nedanstående look och samtidigt gått igenom vilka borstar och penslar jag använder. 




Keys Beachy & Peachy Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Key Lime Time samt Shipwreck Trail.
Yttre vrån: Sunset Celebration samt Key West.
Mitt på ögonlocket: Come As You Are.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Conch Republic.
Under ögat: Key Largo.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: AMC Eyeliner Gel nr 99 från Inglot.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppstift: Freedom från Loreal x Balmain.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Sparring Partners från Catrice Jungle Book Face Palette.
Highlight: Pillow Talk från Ofra Cosmetics.
Blush: Think Pink från Made by Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



Annars så har jag varit helt utslagen idag. Igår var jag ute i trädgården en liten stund och gjorde lite saker, inte anstängande alls och sen gick jag en långpromenad på ca 1 timme och 20 minuter. Det knäckte mig totalt. Har sååå trött och sliten idag, vaknade sent åt frukost och var tvungen att lägga mig en stund direkt efter det. Har haft sjukdomskänsla hela dan och bara väntar på att jag ska bli dålig igen. Jäkla skit, tål ingenting. Kanske tog i lite med den där långpromenaden, borde inte gått så långt. Men det kändes så skönt att jag bara gick och gick. Får väl dra ner och kanske börja med halvtimmespromenader tills man är i bättre form. Så småningom vill jag ju börja springa, men det känns ju jäkligt avlägset just nu. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Botanical Palette - Beauty Bay

Så har jobbarhelgen kommit och gått. Jag har ju turen att slippa söndagar numera, så efter lördagen är det avklarat. Hur som helst... trötta...