11 juli 2024

After Dark Palette / Gwen Stefani Collection - Urban Decay

Idag har jag filmat den här veckans Throwback Thursday video. Letade fram två riktigt gamla paletter från Urban Decay. Jag valde två för att den ena har bara skimmer/satins i sig och jag vill ju gärna ha några matta skuggor också. I min värld är det här två supertråkiga paletter och jag använder dem aldrig. Kanske dags att decluttra .... 

Fördelen med de här Throwback videosarna är ju att man upptäcker när det faktiskt är dags att göra sig av med vissa paletter. Båda dessa ger mig ingen glädje alls och jag kämpade med inspirationen. Så kanske är det dags.





 


Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från After Dark Paletten.
Druggie
Paralyzed
Skuggor från Gwen Stefani paletten.
Highlight i inre vrån: Twinkling Dows från Sugar Drizzle's On top of the mountain  & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Aqua Liner nr 18 från Make Up For Ever.
Glitter över hela ögonlocket: från Wet n Wild, inget namn.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Hydra Matte Liquid Lipstick Ecstasy från Gerard Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från Isadora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Neptune från Ofra Cosmetics.
Blush: For the Lovers från Made By Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



Ses snart!

Inga kommentarer:

The Botanical Palette - Beauty Bay

Så har jobbarhelgen kommit och gått. Jag har ju turen att slippa söndagar numera, så efter lördagen är det avklarat. Hur som helst... trötta...