09 juli 2024

Canadian Rockies YXC Travel Eyeshadow Palette - Nomad Cosmetics

Look nummer två från dagens video, och den sista med de här paletterna. Detta var min favorit bland de här fyra paletterna, för att den inte är neutral. Men den här looken var den jag blev mest besviken på. Vet inte om jag bara var stressad när jag filmade eftersom jag ville ut och göra saker i trädgården medans solen sken, och jag var lite hafsig kanske. Men jag tyckte att skimren var en besvikelse och de matta skuggorna blev lite fläckiga. Vilket kan bero på dåligt underarbete. Så jag får väl ge den här paletten en ny chans vid nåt annat tillfälle.




Canadian RockiesYXC Travel Eyeshadow Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Moose Crossing.
I globlinjen: Brave the Bears.
Yttre vrån: Take A Hike samt Find Your Peak.
Över rörliga delen av ögonlocket: River Rafting.
Under ögat: Mountain Calling.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Liquid Lipstick Velvet Touch från Saints Angels Sinners.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Manly Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Highlight: Solmåne II Monlight Feel Highlighter Moon Talk från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Solmåne II Sunlight Love Blusher Sunset Clouds från Oden's Eye Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Botanical Palette - Beauty Bay

Så har jobbarhelgen kommit och gått. Jag har ju turen att slippa söndagar numera, så efter lördagen är det avklarat. Hur som helst... trötta...