24 juni 2024

The Reckless Palette - Saints Angels Sinners x Calvin Brockinton

I morse fick jag släpa mig iväg till vårdcentralen för att lämna blodprov. Fick ingen tid här där jag bor, så fick åka till vårdcentralen som ligger precis vid jobbet. En timmes resa från där jag bor. Jäkla skit. Nåja, jag har varit hemma i två och en halv vecka och behöver verkligen ta det där provet, mår fortfarande skit. Så bet ihop och åkte till Gränby. Vi får se vad provet utvisar. Kom hem, åt lunch och däckade i sängen, helt utslagen. 

Vaknade till liv till slut och satte mig ner och gjorde en look så klart. Det gör jag ju alltid.




The Reckless Palette från Saints Angels Sinners x Calvin Brockinton.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen ovan brynbenet: Brainsphere samt Will to Live.
Yttre vrån: Never Hold Back.
Över rörliga delen av ögonlocket: Reckless.
Under ögat: Gut Feeling.
Highlight i inre vrån: från Beauty Moon Cosmetics Enchanted Highlighter Palette.
Eyeliner: Enchanted från Beauty Bay's Aquavated Liner Palette Magic.
Mascara:  på övre fransarna Nordic Berry Volume Mascara från Lumen. På under fransarna samma som eyelinern.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Everlasting liquid lipstick L.U.V från Kat von D.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Phycisians Formula.
Highlight: från Beauity Moon Cosmetics Enchanted Palette.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...