25 juni 2024

Look Like Barbie Smoke Like Marley Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så här kommer en av paletterna jag fick i min senaste sändning från Saints Angels Sinners. Galet fin. Temat för paletten kan man ju ifrågasätta ... men tja i USA är det väl lagligt antar jag. Hur som helst så är skuggorna som vanligt fantastiska från det här märket. Inget att klaga på där.




The Look Like Barbie Smoke Like Marley Palette från Saints Angels Sinners x Funny Butter.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Kinky Reggae och Three Little Birds.
Yttre vrån: Get Up Stand Up.
Över rörliga delen av ögonlocket: Redemption song.
Under ögat: Sun is Shining.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Linje längs globlinjen samt under vingen: Cake It! Liner Honour från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquid Lipstick Cozy från Saints Angels Sinners x Funny Butter.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlighter: "B" från Steph'st Pier Palette från Saints Angels Sinners.
Blush: Liquid Blush 02 från Saints Angels Sinners.
Setting spray: Mattifying Setting Mist från Beauty Bay.



Blev uppringt från Reumatologen idag, det hade fått svar på blodproven jag lämnade igår. Inget fel på mig, alla prover var ok. Såå det är bara min jäkla reumatism som gör att jag aldrig blir frisk från den här envisa förkylningen jag dragits med i tre veckor nu. Jag är ju sjukskriven veckan ut och jag hoppas verkligen att det ger sig till dess.

 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...