17 juni 2024

Ireland Wild Atlantic Way - Nomad Cosmetics

Look nummer två med Ireland Wild Atlantic Way paletten. Jag var uppe tidigt för att jag var tvungen att ringa Vårdcentralen. Behöver ju få mitt läkarintyg förlängt eftersom jag inte kan gå och jobba förmodligen på hela veckan. Mår fortarande som skit. 

Hur som helst, när jag nu ändå var uppe så satte jag mig ner tidigt och gjorde dagens första look. Ville testa paletten igen.  




The Ireland Wild Atlantic Way Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Malin Head.
I globlinjen: Wild Atlantic Way.
Yttre vrån: Keem Strand.
Mitt på ögonlocket: Cogh Harbor.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Slánte.
Under ögat: Savage Beauty.
Highlight i inre vrån: Norn's Mesmerizer Spring Of Life från Oden's Eye Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Amore Mattallics Lip Cream 07 Automattic Touch från Milani.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Manly Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Highlight: Norn's Mesmerizer Spring Of Life från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Perfect Blush 08 Purple Rose från IsaDora.



Ses snart!
 

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...