16 juni 2024

Ireland Wild Atlantic Way - Nomad Cosmetics

Har inte gjort ett endaste dugg idag. Känner mig helt under isen. Hostan dödar mig, snorig, trött och hängig. Har mest lallat omkring och var sen tvungen att lägga mig och vila ett par timmar på eftermiddan, helt slut. 

Jag beställde ju två paletter från Nomad Cosmetics nyligen. Fick dem i posten för två dagar sedan. Jag dör för att testa dem men har inte orkat. Men jag kammade väl ihop mig efter att jag legat och vilat och gjorde en look med den ena paletten. Passade på att filma när jag ändå höll på.




Ireland Wild Atlantic Way Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neautral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Connemara.
I globlinjen: Bunratty Castle.
Yttre vrån: Blarney Stone.
Mitt på ögonlocket: Dia Dhuit.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Slàn.
Under ögat: Cliffs of Moher.
Highlight i inre vrån: Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Millebaci Long Lasting Lip Color nr 11 från Nouba.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer och highlight: Manly Beach och Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Blush: Posh från Make Up Store.


Ses i morrn!

 

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...