22 april 2024

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi hade supermycket på jobbet så dagen har ändå gått fort så tur var väl det. 




The Talk Is Cheap Palette från P Louise.






Primer: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Payday.
I globlinjen: Talk Is Cheap och Money Moves.
Över rörliga delen av ögonlocket: Boss Babe.
Highlight i inre vrån: Get Up & Grind.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: The Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Gloss Glacé 3D Mirror Shine 26 Irridescent Glow från IsaDora.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep me matt från Catrice.
Bas: Beauty Act Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Space Baby.
Blush: Vivid Baked Blusher Bang Bang You're Dead från Makeup Revolution.



Ses i morrn, om jag hinner... jobbar sent och då brukar jag inte hinna lägga upp nåt här när jag kommer hem. Vi får se. Annars ses vi på onsdag.

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...