21 april 2024

Standing On The Moon Palette - Saints Angels Sinners

Vi hade tänkt åka till Plantagen i Västerås idag. Ville köpa lite plantor och sticklingar. Men när vi googlade så insåg vi att de inte har börjat sälja det ännu. Lite för tidigt på säsongen. Så vi stannade hemma. Jag har sovit extremt dåligt och var tröttare än någonsin. Plötsligt knackade mamma på dörren, klädd i "skrotkläder" som hon uttryckte det. "jag är sugen på att klippa ner lite fjolårsskräp" sa hon så det var bara till att hoppa i trädgårdskläderna och gå ut. Så vi har klippt ner lite gammalt fjolårsskräp, krattat lite och fixat. Det var, trots skitväder, lite skönt att vara lite utomhus ändå, något som jag knappt varit sedan i höstas så lite frisk luft behövdes verkligen. 

Totalt frussen och kall satte jag mig ner och gjorde en look efter att vi givit upp i trädgården. Snabbt fick det gå då vi satt i gång bastun. Extremt skönt när man är superfrussen.




Standing on the moon Palette från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Support To Many.
Yttre och inre vrån: Missing You.
Mitt på ögonlocket: Drums.
Highlight i inre vrån: Great Friend.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Pure Color Envy 370 Carnal från Estée Lauder.



Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...