02 maj 2024

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera dagar har vi planerat och fixat för att när vi väl genomför fysiska flytten så ska det flyta på. Idag var sista dagen att tömma gamla butiken, i morgonbitti öppnar vi upp i en sprillans ny butik, mer än dubbelt så stor, nytt sortiment och lite andra rutiner. Vi har slitit som djur i flera dagar. Kom hem och var helt slut. Ska bli väldigt spännande att öppna i morgonbitti. 

Innan jag drog hemifrån i morse så letade jag fram nedanstående skönhet.




The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Blush Pink.
I globlinjen: Rust Rose.
Yttre vrån: Velvet Petals.
Över rörliga delen av ögonlocket: Thorn.
Under ögat: Copper Rose.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquid Lipstick matte & long wear 05 Purple Spell från Kicks.



Primer: Multi Effect Makeup Primer från Zeesea.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Milk Chokolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Cloud 9.
Blush: Metallic Glow Blush Sway från Sheglam.
Setting spray: Face Mist från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...