20 april 2024

Saints Angles Sinners

Jobbarlördag... Jag var så jääkla trött i morse. Och totalt oinspirerad. Jag satt så länge och funderade på vilka paletter jag skulle använda så att jag faktiskt blev försenad. Till slut blev det i alla fall en kombination av paletter från Saints Angels Sinners.



The Jewels Palette, The Best Buds Palette och The Secret Sinner Society Palette alla från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Skuggor från Jewels paletten.
Amethyst
Tourmaline
Skugga från Best Buds paletten.
Roach
OG
Skugga från Secret Sinner paletten.
Guise.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Glitter längs globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Long Lasting Liquid Lipstick Emerlad City från Ofra Cosmetics.



Primer: Prime and Fine Poreless Blur Primer Goodbye Pores från Catrice.
Bas: Soft Touch Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: från Smashbox Cali Contour Palette.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Moon Talk från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Metal Cherry från Make Up Store.
Setting spray: Face Mist från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...