16 januari 2023

The Midnight Palette - Beauty Bay

Näemen jag fick väl bokstavligen tvinga iväg mig till jobbet i morse. Såå jäkla hängig och dålig, slut i hela kroppen, känslan av att hålla på och bli sjuk. Det enda som fick mig att stå ut med tanken att jobba hela dagen var att jag skulle få sluta 16.00 idag. Så tidigt slutar jag nästan aldrig. Gissa om jag blev sur när jag kom till jobbet och dessutom upptäckte att jag åkt dit en timme för tidigt. Jag skulle börjat 10 och inte 9 som jag i princip alltid gör. Jäkla skit, det är andra gången på kort tid jag lyckas med den habrovinken... fast förra gången åkte jag till jobbet två timmar för tidigt. Blir så jäkla trött på mig själv. Men ja ja, jag fick lov att börja en timme senare i morgon bitti istället men jag hade verkligen behövt den där timmen i morse med tanke på hur jag mådde.

Blev i allafall en lila look i morse, är man sliten får man ta till det man gillar för att pigga upp sig. Det vill säga lila....




The Midnight Palette - Beauty Bay.






 Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Tranquil.
I globlinjen: Velvet.
Yttre vrån: VooDoo och Rex.
Över rörliga delen av ögonlocket: Sash.
Under ögat: Mystic.
Highlight i inre vrån: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Lavender Dream från Oden's Eye Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia  Beverly Hills.




The Berries Velvety Matte Lipstick Oh Damn från Juvias Place.



Primer: Pore and Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastrasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlightetr Lavender Dream från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Sin från Nars.
Setting spray: Prime and Fine Multitalent Fixing Spray från Catrice.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...