15 januari 2023

The Culture Palette - Juvia's Place

Ny palett i min samling. Landade tillsammans med en annan i min brevlåda häromdagen. Den är inte nysläppt men ny för mig. Jag hade en tanke på att samla alla Juvias paletter och jag har de flesta, men den här tvekade jag länge att beställa. Känns som om jag kanske har den här färgskalan redan. Men så hade de en ganska bra rea och då slog jag till. Och jaa det är många fina skuggor, särskilt skimren/duochrome som jag inte har så jag ångrar inte det här köpet. 



The Culture Palette från Juvias Place.






Bas för skuggorna: P. Louise Base'Ic Yummy Yellow och Hint of Mint.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Afro Beats.
I globlinjen: Taraba.
Yttre vrån: Ndebele.
Över rörliga delen av ögonlocket: Yoruba.
Under ögat: San.
Highlight i inre vrån: Ife.
Linje längs globlinjen samt eyeliner: från Split It Painters Paradise Palette från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Luxe Liner Ruby från Juvia's Place.
Läppstift: The Red från Sephora.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Moon Talk från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Pressed Powder Blush Potted från Colourpop.
Setting spray: Prime and Fine Multitalent Fixing Spray från Catrice.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...