02 januari 2023

The Masquerade Palette - Island Play

Look nummer två med den här paletten. Väldigt fin är den och inte gjorde det ju nåt att jag har vunnit den. Jag hade jättesvårt att somna igårkväll och sov dåligt så jag är supertrött. Ont i handleden har jag haft hela dagen så jag har kämpat lite på jobbet och det tar på krafterna så nu blir det tidigt nattning.



The Masquerade Palette från Island Play.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumor 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Yoruba.
Yttre vrån: Drum.
Mitt på ögonlocket: Afrikan.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Troupe.
Under ögat: Tradition.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle On top of the mountain & beneath the stars Highlighter palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Chili från MAC Cosmetics.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Double Wear Stay In Place Makeup 1N2 Ecru från Esteè Lauder.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Photo Finish Setting Spray från Smashbox.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...