22 januari 2023

Neutral 42 Colour Palette - Beauty Bay

Så det här är egentligen look nummer två jag gjort idag. Den första har jag filmat för min YT kanal och den är en kollab vidoe ihop med en tjej från Västerås. Den kommer inte upp på insta än eftersom jag inte vill avslöja något förrän videon är uppe. Men här kan jag lägga upp den, men inte förrän efter nedanstående.

Annars så har vi varit ute idag och tagit reda på trädet som vi fällde igår. Jäklars vad skräpigt det blir. Kvistar, grenar och skräp överallt. Jag har faktiskt krattat... ha ha ... i januari, med snö på backen. Fick gå ett antal vändor med stora långa stammar och slänga dem i skogen. Likaså ett antal vändor med skottkärran. Kändes ju annorlunda att göra det så här års. Alla stora tjocka stammar sparade vi till grannen som eldar med ved.




Neutral 42 Colour Palette från Beauty Bay.




Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Suede.
I globlinjen: Heather.
Yttre vrån: Jet.
Över rörliga delen av ögonlocket: Mirror.
Highlight i inre vrån: Ice.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Satin Liquid Lipstick Gloria från Unearthly Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: White Lily från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Blush: Mono Blush Sanguine från Kaleidos Makeup.
Setting Spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Så nästa look kommer strax...

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...