29 december 2022

Turquoise for December - BH Cosmetics

Nämen jag blev väl hemma idag igen då. Icke fungerande högerhand. Orkar inte orda mer om det, det är som det är, kommer bli hemma i morgon med. I alla fall... så lyckade jag i alla fall filma en look med nästa palett i BH Cosmetics Birthstone  Collection. Har ju filmat en varje månad ända sedan i mars tror jag det var... april kanske, kommer inte ihåg. Lite sen är jag, december är ju snart slut och jag borde filmat det här för ett par veckor sedan. Men ja ja... det är ju fortfarande december. 




Turquoise for December - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtiga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Friendly.
I globlinjen: Ambitious.
Över rörliga delen av ögonlocket: Good Vibes med glitter Wild Thing ovanpå.
Under ögat: Turquoise.
Highlight i inre vrån: Wise.
Highlight under brynets högsta punkt: Influential.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Linje under vingen samt prickar i yttre vrån: Cake It! Liner Honour från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: okänt märke.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Matte Lipstick Sauce från Beauty Bay.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Maxi Matt Face & Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: Highlighter Crystals Opal från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Hith Tide Palette - Colourpop

Gårdagens look. Jag spelade in veckans Throwback Thursday video. Tog fram en av mina paletter från Colourpop. Har en hel hög av dessa 9-pan ...