31 december 2022

Hypernova Palette - Sugar Drizzle

Jag köpte inte mycket alls under black friday rean. Det enda jag beställde var två ögonskuggspaletter och en highlighter palette från Sugar Drizzle. Ett märke som jag aldrig testat. Men de har kommit ut med en palett som är i stort sett bara lila skuggor och det kunde jag så klart inte motstå. Har sparat lite på att använda den så här kommer den andra paletten jag beställde. Väldigt fin den med.




The Hypernova Palette från Sugar Drizzle Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet: Meganova och Space Explosion.
I globlinjen: Light Year.
Yttre vrån: Universe.
Mitt på ögonlocket: Optical Light.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Interstellar.
Under ögat: Supernova.
Highlight i inre vrån: Lightning Bugs från Sugar Drizzles On Top Of The Mountain & beneath the Stars Palette Highlighte Palette.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It palette.
Glitter längs globlinjen: Metal Flash Metallic Glitter Eyeliner Iridecent från W7.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Vice Lipstick Love Drunk från Urban Decay.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Lightning Bugs från Sugar Drizzle On Top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Blush: Powder Blush Red Apple från MAC Cosmetics.



 Så i morgon blir det årets sista sminkning... Vi får se vad jag hittar på.  Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...