26 december 2022

The Merry Christmas Palette - Oden's Eye Cosmetics

Så kommer här den sista jullooken för i år. Inte för att den här blev så värst julig... men lite ändå kanske. Det har inte blivit alls lika många som jag brukar göra. Brukar ju faktiskt göra en varje dag från 1 december fram till jul. Så någonstans runt 24 ibland 25, 26. Min tid på reumarehap på Ackis gjorde att jag inte kunde sminka mig varje dag och jag har också haft min mamma här i ett antal veckor så näe det har inte alls blivit som jag brukar vilja ha det. Men men, det kommer väl en jul till.



The Merry Christmas Palette - Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Poinsettia.
Yttre vrån: Happy Ending.
Över rörliga delen av ögonlocket: Jingle Bell.
Under ögat: New Year.
Highlight i inre vrån: Snow Man.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Kiss Of A Fairy Lipstick 201 Red Cherry från Oden's Eye Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Gnome från Oden's Eye Cosmetics Älva II Highlighter Palette.
Blush: Powder Blush Red Apple från MAC Cosmetics.
Setting spray: Lasting Fix från Maybelline.
 


Så i morgon väntar jobb igen. Inget extra ledigt här inte. Jag skulle ju faktiskt ha jobbat idag på annandagen, men ställde upp och jobbade en dag åt en kollega i höstas och fick vara ledig idag istället så det var ju skönt. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Worldie Palette - P Louise

Så var jobbarhelgen över. Inte mycket till helg när man jobbar stängning både fredag och lördag. I kväll hade vi dessutom strul med larmet s...