26 december 2022

The Blood Sugar Palette - Jeffree Star Cosmetics

Så här kommer Juldagens look. Hann inte lägga upp här igår. Tog fram en av mina äldre paletter som jag inte använt på länge... jo kanske förra julen då, för den här looken har jag gjort nu för tredje året i rad. Enda skillnaden att jag brukar göra polkagris randiga ögonbryn, men jag orkade inte pilla med det den här gången. 




The Blood Sugar Palette - Jeffree Star Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Fresh Meat.
I globlinjen: Intravenous.
Yttre vrån: Coma samt en dutt Carbon från MAC.
Över rörliga delen av ögonlocket: Blood Sugar samt glitter Bloody Mary från LA Splash Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Lösögonfransar: okänt märke.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Rock Steady från Urban Decay x Gwen Stefani Collection.
Läppstift: Rock Steady från samma som ovan.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Sweet Cheeks Glow Red Riot från NYX Cosmetics.



 Synes!

Inga kommentarer:

Venus XL Palette - Lime Crime

Så har jag kommit ifatt med mina inlägg och är nu inne på lördagens sminkning. Vi har ju haft besök från Italien i helgen och i går söndag å...