25 december 2022

Nomad Cosmetics och Yves Saint Laurent

Så här kommer gårdagens look, från Julafton. Hann av förklarliga skäl inte med att lägga upp nåt här då. Tyvärr råkade jag idag av misstag deleta närbildsbilderna. Typiskt. Men ja ja...



Santa's Village Palette från Nomad Cosmetics samt Sequin Chrush 09 Jardoe från Yves Saint Laurent.



Ögonen:

Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Skuggor från Santas Village paletten:
Fir Tree
Elf
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Sequin Chrush 09 Jardoe från Yves Saint Laurent.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Guldig linje under vingen: Liquid Eyeliner Metallic Gold från Kicks.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills,



Ansikte:
Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Setting spray: Lasting Fix från Maybelline.

 Mun:
Lip Clay Smeared Rouge från Kaleidos Makeup.


Så det var min julafton... vi var bara familjen hemma inklusive min bror och mamma. Riktigt roligt hade vi. Det har man alltid när brorsan är med. Så idag på annandagen har jag också gjort en look, men kommer nog inte hinna få upp den här ikväll för det börjar bli sent. Så, vi ses i morrn!

Inga kommentarer:

Hith Tide Palette - Colourpop

Gårdagens look. Jag spelade in veckans Throwback Thursday video. Tog fram en av mina paletter från Colourpop. Har en hel hög av dessa 9-pan ...