12 december 2022

Poison Apple Palette / Home For The Holidays Palette - Unearthly Cosmetics och Nomad Cosmetics

Idag fick det bli en julig look igen, skulle iväg på eftermiddan och ÄNTLIGEN få skriva på och få nycklarna till mammas nya lägenhet. Guud vilken lättnad. Så innan vi gjorde det åkte vi lite tidigare och fyllde både mammas bil och gubbens bil med så mycket kartonger och prylar vi kunde så när vi väl varit hos mäklaren så åkte vi direkt till lägenheten och tömde ur alltihopa. I morgon blir det mer åkande med prylar. Min kropp värker överallt, ont i axlar och armar framförallt. Jäkla reumatism. Ja ja, vi har i allafall firat lite ikväll med att dricka lite bubbel. Hon har väntat och levt i kappsäck i nästan tre månader på det här. Så det känns skönt. Och jag kan få min säng tillbaka... ha ha. 

Så när vi nu slet och kämpade med kartonger och möbler så var jag ju snygg i alla fall, eller?



The Poison Apple Palette från Unearthly Cosmetics och Home For The Holidays Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Skuggor från Poison Apple paletten:
Sour
Rotten
Skuggor från Home For The Holidays paletten:
Evander
Friends
Highlight i inre vrån: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC Cosmetics.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquimatte Blush från Certifye.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Soft Touch Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream Sun Glow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Powder Blush Red Apple från MAC Cosmetics.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



I morgon blir det mer kånkande, vi får se hur min kropp mår efter det, det är inte så finfint just nu. Men det känns ändå bra. Men blir nog inget smink i morgon. 

Vi ses när vi ses!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...