10 december 2022

Christmas Morning Palette - Give Me Glow Cosmetics

Så blev det väl en liten look idag. Nu för tiden får jag ju sneak'a mig till att få en stund i min sminkhörna. Nåja, det är snart över så fort mamma kan flytta in vilket kan påbörjas nästa. 

En av mina juliga paletter från Give Me Glow.




The Christmas Morning Palette - Give Me Glow Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Cozy Fire
Chimney
Stocking Stuffers
Santa's Sleigh
Highlight i inre vrån: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Glitter längs globlinjen: från HOT Makeup.
Eyeliner: Gel Liner Colibri från Melt Cosmetics.
Lösögonfransar: okänt märke.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Perfect Moisture Lipstick 303 Wine Divine från IsaDora.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Blushon Bubble nr 48 från Nouba.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Vi får se om det blir en look i morgon kanske. Vi ska iväg och hälsa på min brorsa som ju har flyttat och jag har inte varit där och sett hur han bor ännu. 

Synes!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...