19 december 2022

Nomad Cosmetics och MAC Cosmetics

Så är man inne i jobbsvängen igen. Har inte jobbat på sex veckor. Jäääklars vad trött jag var innan dagen var slut för att inte tala om nu ikväll. Även fast jag går jäkligt tidigt på morgnarna så kändes det ändå så skönt att äntligen få återgå till vanliga rutiner. Jag har saknat jättemycket att få sitta och göra en look på morgonen innan jag drar iväg. 



Home For The Holiday Palette från Nomad Cosmetics.
Eyeshadow Diva Demands och Walking Heartbeats från MAC Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Walking Heartbeats från MAC Cosmetics.
I globlinjen samt yttre vrån: Diva Demands från MAC Cosmetics.
Över rörliga delen av ögonlocket: Evander från Nomad Cosmetics Home For The Holidays Palette.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Pixi by Petra Glitter-y Eye Quad BluePearl.
Highlight i inre vrån: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Cake Liner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Älva Kiss Of A Fairy Lipstick Tulipa Kiss från Odens Eye Cosmetics.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Complexion Pro Longlasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.
Setting spray: Lasting Fix från Maybelline.



 Tröttare än tåget... så nu blir det kudden. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...