08 december 2022

LH Cosmetics

Så ytterligare en look, inte jättejulig men lite. Trots ledig dag idag från sjukhuset så skulle jag ändå dit för ett individuellt samtal med en kurator. Det blir vi alla erbjudna. Vi pratade om vad det finns för lösningar både hemma och på jobbet för att man ska må bra och klara av att leva med tröttheten. Det kommer nog att bli en 25% sjukskrivning på obestämd tid för mig. Det gör att jag kan vara ledig en dag i veckan, förmodligen onsdagar och då har jag större chans att återhämta mig och inte vara så extremt trött på helgerna. Känns så skönt. Så jaa, innan jag for iväg så gjorde jag den här looken, ville inte smacka på allt för mycket när jag skulle sitta där med kuratorn. Fick bli lite mer städat.



The Color Palette och Metallic Mysteries II Palette från LH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Skuggor från Color paletten:
Längs brynbenet ovan globlinjen: Beige.
Yttre vrån och in över globlinjen: Brown.
Skuggor från Metallic Mysteries II paletten:
Över rörliga delen av ögonlocket: Arcturus.
Under ögat: Draco.
Highlight i inre vrån: från Revolution Makeup SophX Highlighter Palette.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC Cosmetics.
Mascara: Lash Sensational Sky High från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Diva från MAC Cosmetics.


Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: från Revolution Makeup SophX Highlighter Palette.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



Så i morgon är det dags för sjukhuset igen så inget smink i morgon. Vi ses när vi ses!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...