02 oktober 2022

The Phoenix Born From The Ashes Palette - Arttitude Cosmetics

Jobbarsöndag över... Önskar jag vore ledig i morgon måndag. Det var jag alltid förr efter att ha jobbat hela helgen, men icke. Måste ta mig igenom morgondagen också innan jag får vara ledig. Nåja, efter nyår kommer jag i princip inte ha några jobbarhelger alls. Då blir det mest måndag till fredag jobb. Ska bli så skönt. 

I alla fall så använde jag min palett från Arttitude Cosmetics i morse. Använder ju deras Cake Eyeliners mest hela tiden så jag tyckte det var dags att använda paletten igen, det var ett tag sedan.




The Phoenix Palette - Arttitude Cosmetics






Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Reborn.
I globlinjen: Broken.
Yttre vrån: Fallen.
Mitt på ögonlocket: Invincible.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Eternal.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner nr 10 från Nouba.
Glitter längs globlinjen, under vingen samt under brynet: Metal Flash Metallic Glitter Eyeliner Glitzy från W7.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.

 


Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Kiss Of A Fairy Lipstick Brown Rose från Oden's Eye Cosmetics.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Blush: Mono Blush Sanquine från Kaleidos Makeup.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...