01 oktober 2022

The Berries Palette - Beauty Bay

Snabbt inlägg ikväll, har jobbat sen och borde lägga mig. Har haft den mest hektiska jobbarlördag på länge. Helt slut. 

Tog fram en av mina paletter från Beauty Bay, inte använt på ett tag. De har släppt en större version av den här paletten, 42 pan. Lite sugen på den...





The Berries Palette - Beauty Bay






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Shake.
I globlinjen: Rosewood.
Yttre vrån: Journal samt en dutt Carbon från MAC.
Mitt på ögonlocket: Jura.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Soda.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Glitter på brynbenet mot yttre vrån: Glitterally Obsessed Make It Rain från Colourpop.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Nightmoth från MAC Cosmetics.
Läppstift: 09 från Coastal Scents (märket har upphört).



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Beauty Act Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Palette.
Blush: Tutti Frutti Fruit Cocktail Blush Duo Plumagranate från Too Faced.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.





 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...