04 oktober 2022

Melt Cosmetics

Har spelat in en video idag för kanalen. En subscriber ville att jag skulle filma med mina Melt paletter. Sagt och gjort... jag använde alla de fyra jag äger. Använde min Random Generator app för att dra 2 färger ur varje palett. Använde alla utom två färger. Lite blandad kompott blev det och inget jag någonsin skulle tänka ut själv.



Amor y Mariposas
Vida & Muerte
Smoke Sessions
alla från Melt Cosmetics






Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Skuggor från Smoke Sessions paletten: Mean Green and Sweet Tooth.
Skugga från Muerte paletten: Corazon.
Skuggor från Vida paletten: Chocolate och Amor Eterno.
Skugga från Amor y Mariposas paeltten: Almohada.
Highlight i inre vrån: Mermaid Sirene från NYX Cosmetics.
Prickar längs globlinjen: Cake It! Liner Excite från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Gel Liner Colibri från MELT Cosmetics.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Be Legendary Lipstick Witchy från Smashbox




Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Mono Blush Sanguine från Kaleidos Makeup.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Har ju varit ledig idag. Har inte känt mig pigg alls. Trött, hängig, svidig i näsan, tjock i halsen och mina kinder brinner. Sitter här och fryser. Vi får se hur det går i morgon om jag tar mig iväg till jobbet. 

Hur som helst så ses vi i morrn!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...