05 oktober 2022

Flaming Love - Make Up Addiction Cosmetics

Så slutade det med att jag blev hemma från jobbet idag. Trött som fanken, hängig och jäkla huvudvärk. Vaknade vid nio, åt frukost och sen tillbaka till sängen igen... sååå jäkla trött. Blev liggandes där till klockan var ett någonting. Och sen har jag mest lallat omkring. Till slut skrapade jag ihop mig och bestämde mig att göra en look. Kunde inte bestämma mig för vilken palett jag skulle använda så jag tog fram min Spin The Wheel app och drog en palett slumpmässigt. 

Det landade på Flaming Love paletten från Makeup Addiction Cosmetics. En palett som jag haft i många år och inte använt på superlänge. Synd för den är fantastiskt bra kvalité. 



Flaming Love Palette - Makeup Addiction Cosmetics






Bas för skuggorna: That Base! från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan: 
I globlinjen: Flaming Kisses.
Yttre vrån: Brownie.
Mitt på ögonlocket: Belize.
Intre tredjedelen av ögonlocket: Goldielocks.
Under ögat: Amethyst samt Eden.
Highlight i inre vrån: Snow Angel från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Electrify från Arttitude Cosmetics.
På vattenlinjen: Chroma Zone Multichrome Gel Liner Vertigo från Sheglam.
Glitter i yttre vrån på brynbenet: Pixi Beauty Glitter-y Eye Quad Gold Lava.
Glitter under vingen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Amp från Urban Decay.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting glimmer veil Televator från Kvd Beauty.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Après In Aspen Highlight Palette.
Blush: från BH Cosmetics BH Blushed Neutrals Palette (gammal som gatan, finns inte mer tror jag).
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Kommer stanna hemma i morgon också, men sen får vi väl se. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...