05 februari 2022

America's Parks Palette - Nomad Cosmetics

I går kväll överaskade mina ungar mig med en försenad födelsedagspresent. Jag har vetat att det skulle komma någonting, men så klart visste jag inte vad. Har inte tänkt så mycket på det för det har ju gått så lång tid, en månad sedan jag fyllde. Nåja, igår kom de med ett paket som var från Ikea. Jag var helt förbryllad. Det finns inget på Ikea som jag önskat mig, eller vill ha just nu. Så jag var ju väldigt nyfiken medans jag öppnade paketet. Döm om min förvåning när det fanns en ringlight inuti. Superglad blev jag. Hade ingen aning om att Ikea sålde ringlights men det är något jag önskat mig länge. Så klart var jag ju tvungen att testa den på en gång, 

Visste inte vad jag skulle använda för palett så jag använde min "Spin The Wheel" app och fick upp the America's Parks Palette från Nomad Cosmetics. Det gjorde inget, deras paletter är fantastiska.

Jag använde också en "random generator" för att bestämma vilka skuggor jag skulle använda. Drog slumpmässigt fem skuggor och gjorde vad jag kunde med det jag fick.




America's Parks Palette - Nomad Cosmetics






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: South Rim.
Yttre vrån: Half Dome.
Mitt på ögonlocket: Big Bend.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Mount Denali.
Under the eye: Acadia Lighthouse.
Highlight i inre vrån: Stockholm från Nomad Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Duochrome Liner Reflection från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Lip Clay Agave från Kaleidos.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Stockholm från Nomad Cosmetics.
Blush: Sweet Cheeks Matte Fig från NYX Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...