04 februari 2022

Valentineslook

Jag fick feeling och ville göra en lite Valentine's inspirerad look. Har använt tre olika paletter. Never mind min usla fransapplication.  Jag svär fortfarande över att sätta dit lösfransar, spelar ingen roll hur många gånger jag provar så blir det vara skit. De här fransarna fick jag på köpet när jag shoppade från Metamorphosis för ett tag sen. Jag använder inte lösfransar så ofta, eftersom jag suger på att få dit dem. Men jag vill ju ändå försöka.







Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Skuggor från P. Louise Love Tapes Palette:
Screw
Devoted
Skugga från Juvia's Place The Sweet Pinks Palette, inga namn på skuggorna.
Dollar Sign från P. Louise Stack Em Up Palette Money Tones.
Cosmic Cabaret från Kaleidos Makeup The Escape Pod Palette.
Highlight i inre vrån: Once Upon A time från P. Louise Love Tapes Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Vit linje längs globlinjen gjord med: White Liquid Liner från NYX Cosmetics.
Lösögonfransar: Oink från Metamorphosis.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Hjärtan: från NYX Cosmetics.




Long Lasting Liquid Lipstick Cancun från Ofra Cosmetics.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Highlight: Once Upon A Time från P. Louise Love Tapes Palette.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från HM.
Setting Spray: Face Mist från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...