31 januari 2022

The Olori I Palette - Juvia's Place

Nähä så jag blev väl hemma idag igen då. Har haft så ont i nacken i natt, svårt att vända mig om i sängen. Också domningar i vänsterhanden. Nåja, fick messa att jag stannar hemma, men vartefter dagen gått så har jag nu inte ont i nacken alls. Jäkla konstigt. Så i morgon blir det jobb igen. 

Tog fram och använde den sista av mina tre Olori paletter, Olori I. Lite svår colorstory. Färger som inte är blendbara. Man får helt enkelt strunta i att blenda... ;-)




The Olori I Palette - Juvia's Place.






Bas för skuggorna: 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics samt över rörliga delen av ögonlocket 'Bace'Ic Cosmetic Base Hint Of Mint från P. Louise.
Samtliga skuggor från paletten ovan, inga namn på skuggorna, har använt alla skuggor utom en.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Prickar längs globlinjen: Cake It! Liner Courage från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Inferno från Arttitude Cosmetics.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...