01 februari 2022

i Live, i Love Ice och Olori II Palettes från Juvia's Place

Dålig sminkdag. Blev inte nöjd alls. Fläckigt, hade svårt att få skuggorna att fästa. Jag var dessutom svullen och plufsig mer än vanligt på morgonen. 

Har haft många såna här dagar på sistone. Vet inte vad som hänt, men det känns som om jag misslyckas oftare än vad jag lyckas. Dåligt flow.

Har i allafall använt två av mina nyare paletter från Juvia's Place. 




i Live, i Love Ice Palette - Juvia's Place
Olori II Palete - Juvia's Place






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletterna ovan, inga namn på skuggorna.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Velvet Matte Liptint Chocolate Mint från Viva la Diva.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days be trend IT UP.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Älva Fruit Blusher Sweet Peach från Oden's Eye Cosmetics.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Alien Palette - Jeffree Star Cosmetrics

Så, här kommer look nummer två idag. Jag använde en palett från Jeffree Star Cosmetics, kontroversiellt märke, man pratar inte om att man ha...