30 januari 2022

Älva Eyeshadow Palette - Oden's Eye Cosmetics

En helsikes jäkla pisshelg har jag haft. Ursäkta språket. Så jäkla mycket smärta, huvudvärk och trötthet... Natten mot lördag var en vaken natt med starka smärtor i vänsterhanden och tummen, domnar så hårt att det känns som handen ska sprängas, värker i fingrarna. Vaknade på lördagen med huvudvärk som inte ville ge med sig, fortfarande ont i handen och började känna värk i nacken, som jag även kände på fredan. Det var ändå överkomligt men vaknade nu på morgonen med en rejäl smärta i nacken, liksom på sidan av halsen och ner i i axeln. Kan inte vrida på huvudet alls. Ont som fasen... Mitt på dan fick jag lägga mig och försöka sova en stund, helt slut. 

Det tog emot lite, men jag gjorde en look till slut. Kan inte påstå att jag blev särskilt nöjd, men ja ja...



Älva Eyeshadow Palette från Oden's Eye






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Daisy.
I globlinjen: Morning-Glory.
Under ögat samt i yttre vrån: Morning-Glory samt Peony.
Yttre halvan av ögonlocket: Cosmos.
Inre halvan av ögonlocket: Sunflower.
Highlight i inre vrån: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Highlighter Palette.
Eyeliner samt prickar längs globlinjen: Cake It! Liner Warmth från Arttitude Cosmetics.
Mascara: no name från SheGlam.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.



Läppstift: China Red från Make Up Store.





Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly Hills Aurora Highlighter Palette.
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.



 Vi får se om det blir nåt jobb för mig i morrn... Oavsett så ses vi!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...