17 januari 2022

Paparazzi - Ciaté London

Senaste på mina naglar. Älskar den här typen av oxblodsröda färger. Har blivit så dålig på att lacka naglarna, orkar inte hålla på längre. Jag har länge tagit sånt där Collagen pulver som ska vara bra för hud hår och naglar. Tyckte ett tag att det hjälpte, mina naglar skivade sig mycket mindre och fick därmed chansen att växa utan att gå av. Men på sistone... not so much. Dessutom smakar skiten vidrigt. Pulver som man blandar i vatten (eller i vad man vill), smakar som det luktar i en ladugård, ko.

Så här är mina stumpar.



Paparazzi - Ciaté London






 

Inga kommentarer:

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...