18 januari 2022

Olori III Palette - Juvia's Place

Look nummer två idag. Hade ju så klart massor av tid eftersom den första jag gjorde i morse var klar redan tidigt på morgonen. En look som nedan tar lite längre tid att göra och jag satt också länge och kliade mig i huvudet och undrade hur jag skulle lägga upp färgerna från den här paletten. En del av dem går ju liksom inte att blenda ihop och få ett snyggt resultat. 




Olori III Palette - Juvia's Place






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milani samt under den turkosa skuggan Base'ic Cosmetic Eye Base Hint Of Mint från P. Louise.
Samtliga skuggor från paletten ovan. Inga namn på skuggorna.
Orange prickar längs globlinjen: gjord med orange skugga från paletten och Mixing Liquid från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: Pixi Mini från House Of Lashes.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Lip Color nr 5 från Nouba.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Marshmallow Truffle Blush Palette.
Setting Spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Annars så åkte jag ner i morse till apoteket och köpte 5-pack med såna där hemmatest för Corona. Jag använde två av dem... fick för mig att jag inte gjorde det ordentligt med det första testet. Men nej, det var negativt. Och det är väl bra det, då är det väl en vanlig förkylning jag har då. Får väl vara hemma i morgon också, på torsdag är jag ledig enligt schema och sen kan jag väl jobba i helgen. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...