19 januari 2022

Älva II Mini Ocean Palette - Oden's Eye

Hemma idag igen.. hängig och hostig. Var iväg i morse och fick min tredje covidspruta också. Verkar som den påverkar mig lite, har ont i kroppen, fryser och känner mig väldigt trött. Hoppas det är bättre i morgon. 

Gjorde en sminkning med en av mina paletter från Oden's Eye ändå, knappt jag orkade men gjorde ändå.



Älva II Mini Ocean Palette - Oden's Eye






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Aqua.
I globlinjen: Starfish.
Yttre vrån: Under the Sea.
Mitt på ögonlocket: Blue Star.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Jellyfish.
Highlight i inre vrån: Undiene från Älva II Highlighter Palette från Oden's Eye.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Melted matte-tallic The Real Teal från Too Faced.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Undiene från Älva II Highlighter Palette.
Blush: Posh från Make Up Store.



I morgon är jag ju faktiskt ledig enligt schema, tur är väl det, för jag känner mig inte pigg. Fryser som attan. Förhoppningsvis är det bara från vaccinet. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...