20 januari 2022

Älva II Mini Sky Palette - Oden's Eye Cosmetics

Blev en väldigt sen sminkning idag, var på vippen att jag inte gjorde nån. Lite trött och sliten. Har varit ledig enligt schema idag, så inga krämpor, förutom jäkligt öm i armen efter covid sprutan jag fick igår. Men i skrivandets stund är det mycket bättre. Jag har haft fullt upp idag, tvättat, skottat garageuppfarten och alla gångar från snö, bytt sängkläder, åkte till Sala och for runt på tre olika ställen, städat kaninburarna. Sen tog mina krafter slut. Nu sitter jag här med brinnande kinder, fryser och känner mig allmännt ruggig. Det är ju inget nytt när det gäller mig. Jag räknar med att jag jobbar i morgon såvid jag inte får en smärtattack.

Hur som helst, ännu en palett från Oden's Eye. 



Älva II Mini Sky Palette - Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cloud.
Yttre vrån samt in i globlinjen: Dreamland (samt en dutt Carbon från MAC i yttre vrån).
Mitt på ögonlocket: Purple Light.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Shimmer.
Highlight i inre vrån: Illusion.
Under ögat: Dew och Dreamland.
Eyeliner: Cake It! Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Glitter Storm Lipstick Elektra från Ciaté London.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundatin 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Salamander från Oden's Eye Cosmetics Älva Highlight Palette.
Blush: pigment Hubris från Taylor Made Minerals.



 

Ses i morrn.. eller ja.. hoppas det i allafall... om jag jobbar kommer jag inte hem förrän nio på kvällen så vi får se om jag ens hinner lägga upp nåt här innan det är dags att lägga sig, ska upp tidigt på lördag. 

Natti!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...