21 januari 2022

The Solmåne Eyeshadow Palette - Oden's Eye

Ytterligare en palett från Oden's Eye. Jaa, det var halva priset under Black Friday så jag beställde några stycken... Kanske en lite lam och snäll sminkning för att vara mig, men de är ändå fantastiskt fina de här palettena. Lite annorlunda för att var mig, men jag gillar dem ändå. 



The Solmåne Palette - Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Aura.
Yttre vrån: Solnedgång.
Mitt på ögonlocket: Ljus.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Månsken.
Under ögat: Solnedgång och Venus.
Highlight i inre vrån: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Super Stay Matte Ink 95 Visionary från Maybelline.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Charisma Contour Palette Cool and Light från Kaleidos Makeup.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Sin från Nars.
Setting Spray: Face Mist från Make Up Store.




Har jobbat sent och ska upp tidigt i morgonbitti, så det blir natti natti på direkten. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...