26 december 2021

Poison Shock Absinthe Palette - BH Cosmetics

Tidigare i höstas, eller ganska sent i höstas, kom BH Cosmetics ut med en ny serie paletter. Poison Shock heter paletterna och sen har varje palett ett eget namn. Jag beställde en palett först, den lila, för jag ville testa kvalitén. Den var ju så bra så jag har beställt två till. Nedanstående och en grå/plommonlila. De har legat tills nu eftersom jag sysslat med alla mina jullooker. Börjar med den gröna.





Poison Shock Absinthe Palette - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Skuggor från The Absinthe Palette:
Längs brynbenet ovan globlinjen: Trippy.
I globlinjen samt yttre och inre vrån: Blackout samt även en dutt Carbon från MAC.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Elixir.
Highlight i inre vrån: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Lösögonfransar: Pixie Mini från House Of Lashes.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Kiss Of A Fairy Lipstick Brown Rose.



Primer: Illuminator från Kicks.
Base: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream Sunglow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Divine Highligher från VE Cosmetics.
Blush: Skin Glazing Adults Only från Nabla Cosmetics.
Setting Spray: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...